Sunday 18 December 2011

Barakah Love :')



Assalamualaikum and haiii :D

wah kalau pasal cinta cepat j nak post. HAHA. okay guys. hari ni nak share something yang sangat-sangat lah best :D im crying and wondering if i could be like her. got someone that have good-looking and his way proposed the girl make me impressed. so much. 

okay guys. lepas j aku tengok video ni, aku panggil mama suruh tengok video ni jugak. then mama kata memang best bercinta lepas nikah. i wanna crying like hell bila tengok video ni :'(

but. there's a lot of questions on my mind. if aku bercinta lepas bernikah. adakah sure lelaki tu baik ? or dia ada niat yang buruk or something else ? takut jugak kalau dia tinggalkan aku lepas kawen. mana tak nya kan ? hmm.

ada lagi ke lelaki yang sweet macam ni ? muka pun not bad. but to me, that's not important. HATI tu penting :) yehh lelaki yang boleh mengIMAM kan aku dalam semua benda. wahhh :) yang buatkan aku sangat-sangat kagum dia proposed perempuan ni dengan cara yang sangat barakah ! ya Allah. sweet nyaa. 

Pilihan keluarga. hmm. lelaki tu adalah pilihan keluarga. before this, mama pernah tanya dekat aku. if mama yang pilih jodoh aku, aku nak ? and i just said ' ermm boleh j ' . yehh Jodoh di tangan Tuhan rite ? ye berusaha. tapi aku malas nak pk. cause im still younger okay :D and if ada seorang lelaki yang kita redha agama akhlak nya. why kita nak tolak kan ?

style lelaki ni proposed perempuan ni still mengikut syariatNya tapi moden ! HAHA cool gila XD i want to be like thiss too !!

Dear my Imam,
    Andai kau lah pemilik tulang rusuk ku, andai kau lah pemilik cinta ku, andai kau lah Allah tentukan akan menjalani kehidupan bersama ku.. Terimalah aku seadanya. Jangalah kau lihat diri ini dari kelebihan ku, pasti kau akan sedih dengan kekurangan ku. Janganlah pula kau memilih diri ini kerana kasihan, kerana aku akan tidak mampu melawan perasaan ku untuk mencintaimu sepenuh hati pabila terlafaznya ijab kabul dari bibir mu yang menandakan aku sah menjadi permaisuri hidup mu. <3 Semoga Allah menemukan Imam ku dengan cara yang Barakah. yes Barakah Love :') Inshaallah.

No comments: