Thursday 22 December 2011

9A

assalamualaikum and hohoiyahoi.


yaAllah, mintak maaf laa yee tak update blog. huahuahua bajet macam ramai j view blog ni. okay 

CONGRATULATIONS

kepada semuaaaaaaaa yang mendapat keputusan PMR pada hari ini. er ada ke dapat hari lain ? HAHA tak kisah lah kan. tahniah sekali lagi. apa pun keputusan yang korang dapat, tak bermakna perjuangan korang semua terhenti di sini ^^ ingat SPM ada lagi :DD and to all 9A's, you rock laa babeh :D

erm mesti best kan dapat 9A ? aku yang belum amek PMR lagi pun dah menangis dalam bilik air sebab terharu dengan kejayaan 96Soul. huu T_T emotional aku nii. 

aku ingat lagi, time UPSR dulu. hmm sedih. rezeki tak berpihak pada aku. aku just dapat 3a2b j. time tu memang aku FRUST MENONGGENG gila kau tahuu. menangis non stop. yelah. tak dapat nak proudkan parents. and aku berazam gila-gila. aku akan struggle lepas ni.

time aku naik form1, if not mistaken lah UP1 aku, aku dapat 7A. if aku tak silap lah ! HAHAHA XD aku bukan nak bangga. aku memang struggle gila lah time dalam dorm. before tidur, aku study. lepas mandi, aku study. and bila masuk PPT UP2 and PAT aku semakin menurun. tak silap aku PAT aku dapat 3A atau 4A macam tu lah. sedihh doe T_T

bila aku naik form2 ni, aku struggle balik. struggle punya struggle. last PAT aku dapat 5A4B T_T syukur alhamdulillah. tapi serious aku nak dapatkan balik 7A 8A tuu. 9A belum pernah lagi. PMR inshaallah <3

then azam aku untuk next year. 

jadi budak baik
jadi anak solehah
jadi muslimah sejati
jadi pelajar terbaik
jadi manusia berguna
taknak serabut-serabut
semua exam 6A ke atas
jadi budak struggle
PELAJAR TERBAIK PMR 2012 [ 9A ]
inshaallah :D

okay. dari tahun lepas lagi, aku akan listkan azam-azam aku untuk tahun depan. and ini adalah list azam aku untuk tahun 2012. yeh tahun mencabar. form 3 dan juga PMR. yaAllah cepatnya masa berlalu kan ? :'(

mungkin ada lagi azam aku yang aku tak terfikir buat masa sekarang ni. hehe :D apa-apa pun aku nak wish Bitaufiq Wannajah semuaaa Revolusi27 ! kita rama-ramai share 9A okay ? :D biar semua dapat result cemerlang. pecah rekodd !

siapa taknak 9A kan ? ada ke yang taknak 9A ? huu. okay next year kita Blok A lagi kan ? hmm menghampakan. aku baru berangan nak kerusi biru, meja biru and macam-macam lagi lah. tapi nak buat macam mana kann T_T kalau aku still duduk dalam kelas 2.1 tuu. alamatnya memang bosan lahh. haihhhhhhhhhhhhhh sekolah sekolah. kenapa lahh ? kenapa lahhhhhhh ........... ?

next year peraturan ketat semua. apakah ? mendera aku namanya T_T huwaaaaaaa. okay maybe ada hikmahnya kan ? mana tahu ini semua ujian sebelum kita semua dapat 9A ? wahhhh :DD

okay guys. till here. jangan lupa baca Qur'an tiap hari okayy :D !

*eh tetibe j jadi ustazah lak. HAHA XD

No comments: