Monday 26 November 2012

Im too sad :'(


assalamualaikum..

Dugaan tu tak pernah mengenal waktu. layakkah aku katakan harini hari sedih sedunia untuk aku :'(

Damia jatuh. Asalnya mama nak tidurkan dia, tapi mama kena keluar. so mama suruh aku tidurkan dia dalam buaian dulu. tapi dia taknak tidur. aku pun angkat jelah dia. dia main dekat luar. aku masuk bilik bukak laptop. mama suruh aku masuk bilik sebab nanti dia akan ikut aku and dia takkan nampak mama keluar rumah. kalau tak, dia nak ikut mama. so aku pun masuklah bilik dan dia pun mengikut je aku. kejap masuk kejap keluar. time tu aku baru je nak buat google chrome. tetibe damia jatuh :'( mata dia kena kerusi pulak tu. dia nanges macam nak gila ah. tersedu bagai. aku dah gabra. mama pun dah cuak. at last aku dukung dia, aku tiup mata dia, aku gosok2 badan dia :'( i hope she will be fine. tapi tetibe darah mengalir dari tepi mata dia. Allah, lagi lah rasa nak nanges. nasib lepas tu dia tidur. and before aku keluar rumah tadi, dia still tidur. aku pergi dekat buai and sapu ubat gamat. aku cium kepala dia :'( berat rasanya nak keluar rumah time tu. but Allahamdullilah takde pape pun :") adik..adikk..

dan. aku dah baca dah blog kau sazawan. takpe. aku redha. Allah ciptakan pertemuan tapi Allah tak pernah lupa untuk ciptakan perpisahan. mungkin Allah hadirkan aku buat sementara waktu untuk menegur salah dan silap kau. aku pun masih banyak salahnya. aku pun cuba untuk berubah jadi yang terbaik dan apa salahnyakan aku ajak kau sekali? :') takpe. kau tak bawak aku dalam masalah kau pun. aku sebenarnya yang datangkan masalah tu. its okay. i know this is my fault. maaf. takpelah, aku bersyukur dapat kenal kau :) haha aku tak pernah expect pun aku akan rapat dengan kau. "haha kita rapat ke?" kau selalu en cakap ceni dekat aku. harhar :P dah lah, takyah lah sesedih. aku okay dan kau pun haruslah OKAY! :D kau ada eca. dia boleh temankan kauu ^^ haha okaylah nasihat kakak untuk adiknya, Apit jangan lambatkan solat. lepas azan, terus solat oritee ^^ bawak motor leklok. takyah nak merempit sangat. haha

Aku redha dengan takdir yang telah tertulis :')



1 comment:

KANG GARY said...

aku ? lawak j ain >.< aduuu