Wednesday, 15 August 2012

Habis tu kitaorang macam mana ?

assalamualaikum.
errh. 

haih, bukan nak cakap apa lah kan. tapi kann. waktu tu semua ada. and semua patut tahu apa yang sebenanrnya berlaku. er WHY ?! kenapa perlu dirahsiakan. kita semua ada hak nak tahu siapakah MANUSIA tersebut. frankly speaking, tak bermakna kalian pegang jawatan besar, kalian perlu rahsiakan benda ni. bukan ke benda ni kalau diberitahu kepada semua, dapat mengelakkan diri kita daripada terserempak dengan MANUSIA tersebut. kita satu form kan. satu form kena. hmm sobss. habis tu kitaorang ni macam mana ? biarkan je kitaorang berdiam diri. taktahu apa-apa. errr. kalau korang tahu, korang kena bagitahu kitaorang. 

to MANUSIA tersebut.

tiada lain yang dipinta hanyalah 'SILA BERTANGGUNGJAWAB'. ucapan maaf tidak boleh senang-lenang diucapkan kerana apa yang ditanggung bukan kecil tapi BESAR. mind that!


No comments: