Thursday 31 May 2012

It's JUNE !


assalamualaikum and heh.

Alhamdulillah dah masuk JUNE dah pun. Mulakan bulan ini dengan Bismillahirahmanirahim :)

Firstly Alhamdulillah kerana kita masih lagi dapat bernafas dan menikmati segala rezeki yang telah Allah berikan :) Bermuhasabahlah selagi kita punya waktu.

mungkin antara kalian, punya kenangan sendiri kan ? bagi aku lah. mungkin ada kenangan yang aku cuba untuk lupakan tapi susah. iaitu April and June. well. something to be secret :D

takkan lah dalam hidup ni semuanya nak dikongsi kan. amboii. melampau lah tu.

tapi takpe. hidup perlu diteruskan. and inshaallah Juneee. please be nice with me :)

June ni pun menandakan yang aku nak jawab PMR tu tak lama je lagi. cer tanya sikit cuti sekolah ni aku macam mana ? HAHA :D shh shhh soalan rahsia tuu ^^

hari ni birthday mama. dalam plan nak buat cake. tapi, tak sempat. tapi takpe. esok aku buat. nanti aku update gambar and buat korang jeles. *ceh jeles lah sangat -.-'

GUESS WHAT. tadi hujan. and mama buat kerja dekat dapur. then mama pergi ruang tamu. time tuu ruang tamu aku gelap. then aku keluar sat dari bilik nak ambil barang. pastu mama kata cenggini ' penat dah nangis ni ' aku pun macam ' err ? ' then mama kata macam ni.

' Terbayang-bayang Jimmy dekat situ. Mana dia pergi ? Hujan-hujan nii :'( ' dalam keadaan menangis teresak-esak. just imagine lah kan. aku ni dah lah takboleh tengok mama nangis. aku apa lagi, masuk bilik sambung nangis. then tak tahan. masuk tandas sambung lagi. sampai hidung merah. hmmmm

haih jimmy. hmmmm rindunya aku dekat kau. kalau kau still hidup and mencari something new in your life, thats good and alhamdulillah. tapi kalau kau dah takde, okay aku taktau macam mana aku nanti :'(

*enjoy the little things in life. For one day you'll look back and realize they were the big things.

Jimmyyyyyyy :'( susahnya kalau terpaksa terima hakikat benda yang kita sayang dah pergi. hmmm



No comments: