Thursday, 15 March 2012

Kuat dan semangat

assalamualaikum and hai. 



so hows your day ? sedar tak sedar hari ni dah Jumaat. kan kan ? and it means, there are only 2 days left. haiyoooo T__T

korang dah study ? ehh jangan lah study ye! sebab aku pun tak study. kuikui :D nanti balik hostel kita study sama-sama. haha

well. seperti biasa, kita mulakan setiap hari kita dengan kuat dan semangat. walau sebesar mana pun ujian yang perlu kita hadapi, percayalah disebalik ujian tersebut terselit seribu satu nikmat.

yess. KUAT DAN SEMANGAT :) even payah, tetap ku gagahkan kehidupan ini sebagai hambaNya :')

No comments: