Sunday 5 February 2012

Thanks and sorry.

babah's own
assalamualaikum and haii XD

guess what. muka dah hitammm wehh T__T pagi tadi aku mama ikut abah pergi memancing. aku ulangi lagi MEMANCING. wahh buat pertama kalinya aku rajin ikut abah pergi mancing time aku dah besar-besar ni. dulu kecik-kecik umur 6 7 tahun boleh lahh kan. ini dah anak dara dahh :DD hahaha.

mama kejut aku pagi suruh ready awal sebab abah nak pergi awal. aku dengan mamai-mamainya angguk je and sambung tidur balik ! krohhhhh -,-' then sebelum aku mandi semua, aku capai phone search wifi. YESSS ! jiran aku on wifi dia balik. semalam dari petang kot dia off wifi. mati kutu aku dibuatnya.. thanks and alhamdulillah Allah, kau kurniakan aku jiran yang baik seperti mereka <3

then sampai batang kali dalam pukul 10 pagi macam tu. stay dekat pondok comel dia. buka buku study. best jugak study sana. environment baru :) angin sepoi-sepoi bahasa :) hee. tenang sangatt..

rest kejap. pandang kolam pancing tuu, and start termenung........... biasalah aku. termenung ni dah kira hobi dah.

then makan bagai semua. start pukul 3 petang aku dah mula bosan. dengan phone yang takdo bateri. ya Allah. rasa nak balik naik bus je time tu. ajak abah balik, abah kata ' rilex laa dik... ' warghhh. aku dah takboleh rilex dahh niii :'(

bila aku pujuk mama suruh balik. mama angguk jee. aku nak bebel dekat abah takberani. sio-sio je makan penampo depan orang ramai kangg. 

pukul 3.30 petang i started to crying :'( wahhh cengengnya akuu. well, aku benci bila aku takdapat something yang aku nak. nampak sangat aku tak matured kann. aku punyalah cover nangis tuu. ada jugak yang dok intai. time tu hati tengah panas je. nak jee aku sepak seko-seko. and nak je aku tendang pondok nii sampai tumbang. haa eden marah jangan main-main ohh. kihkih

guess what. pukul 5 petang baru aku balik ! warhhh mana tak hitam aku nii T_T ermm. so thanks to mama and abah sebab ajak ain datang sini and study with the new environment. and so sorry because i've been rude with you. actually takdelah rude mana pun. paksa balik jee. yelah sebab aku bosan gilaa kau tahuu T_T

conclusion nye. aku takboleh nak makan Tutti Frutti this holiday becauseee. Batu Caves akan sesak !! ohhh nooo :'( *eh tiba-tiba pulak.

HAHA :D okay guys. thats all. byeeeee :)

No comments: