Sunday 5 February 2012

5 years more



assalamualaikum.

okay siapa yang dekat sini perangai dia macam aku? yang taksabar-sabar nak membesar ? KIHKIH :D kita geng ! seppp :D

okay. 5 tahun akan datang, aku nak ada lesen motor and kereta. tapi lebih kepada kereta. sebab senang aku nak jalan-jalan dengan mama :D shopping, travel and so much more ! weheee aku excited ! tapi ada yang kata umur 21 tahun baru boleh ambil lesen kereta ye ? T_T sedihh.

5 tahun akan datang. adakah aku masih Samerians atau move out ke sekolah lain ? huu curious ~

5 tahun akan datang, aku akan pastikan aku dapat STRAIGHT A+ dalam SPM ! wehaaaa :DD !!

5 tahun akan datang, lepas habis SPM aku nak jadi guru sementara :D wahhaaaaa seronoknyaaaaaa <3 

5 tahun akan datang, aku dah sambung belajar dekat U ! okay disebabkan aku minat Science. aku nak ambil course medic. wahwahh boleh ke ? :/ inshaAllah :D ! first aku target UIAM and U of Dublin, Ireland ^^ wehee cita-cita tinggi nii.

5 tahun akan datang, aku nak kerja best-best! dapat gaji best-best! and ada kereta best-best! hihihi. lepastu kalau boleh nak satu rumah dengan Fadaemasya :D kalau boleh laaaa. 

5 tahun akan datang, yehh nak kahwin ! hahahaha :D kalau boleh, nak bercinta lepas nikah ^^ nak sangat nak sangat ~ wuuuuu.

5 tahun akan datang... erm what else ? 

persoalan : sempat ke aku lalui semua ni ? ataupun ajal akan menjemput aku sebelum aku merasai semua ni ? atau mungkinkah kiamat akan mendahului.... semuanya di tangan Allah.. aku hanya mampu merancang, Dia lah yang paling berhak menentukan. wallahua'lam. 

peace XD adiossa.

No comments: