Saturday 21 January 2012

Breath deeply.


assalamualaikum and haiii :D

erm, pagi yang tenang :) alhamdulilllah aku masih mampu bernafas. syukran ya Allah. subhanallah, aku masih mampu menyaksikan langit terbentang dengan sempurna. astaghfirullah, aku masih melakukan dosa padaMu..

so guys, dah study ? HIKHIK jangan tanya aku. aku tengah jadi malas nii. haduii dah lah nak PMR kann kaan ? bak kata teacher ' PMR tu 3 hari je lagii ! ' hahaha :D orite teacherr.

ermm agaknya lah kan, bila dah sampai moment esok tu nak PMR. agak-agaknya apa yang aku rasa ye ? moment aku tengah jawab exam PMR 2012 pulakk macam mana ? and moment bila dah habis jawab exam macam mana ? ya Allah. serious cuakk kottt T_T

and moment bila dapat result ? fuyooo fuyoooo. takut takutt. mesti seronok gila kan dapat 9A ! wahhhh. nak 9A tuuuu :'(

then then masuk form 4 pulak. ermm SMA. itu pun kalau stay. hukhuk T_T then SPM. thenn habis sekolah and U pulakk. wahhhhhhh dah besar dahh ;)

erm, petang nii exercise kuruskan badan. BADMINTONN mariii :) hahahaha.

adiosaaaaaa <3

No comments: