Thursday 15 December 2011

Mimpi

assalamualaikum and haii.


ya Allah aku taktahu kenapa aku mimpi macam ni. okay macam ni. 


waktu tu aku dalam bilik, abang aku pun dalam bilik. dia duduk atas katil. and dia asek pandang kiri j. dia takkasik aku pandang muka dia. 


aku pun cuba lah jugak usha muka dia. last-last aku nampak mata dia lebam. aku macam ' eh pasal mata kau lebamm ? ' then dia kata ' FIFI.. kaki aku kena simen doe ' rupa-rupanya dia kena belasah dengan FIFI.


time tu aku dah pegang bahu dia, and aku pujuk dia. aku nampak dekat luar bilik mama tengah pandang. sebab memang sebelum ni abang banyak share dengan aku berbanding mama lah. haha.


then aku cakap balek ' FIFI ? takpe. kau tunggu. aku belasah FIFI tuu ' okay untuk pengetahuan korang, dalam mimpi tu FIFI tu pakwe, makwe abang aku. faham tak ? kiranya makwe dia ni playgirl lahh.


kebetulan time tu aku nak balek asrama, aku pun cakap lah ' kau bagi aku number awek kau. biar aku sembur dia kat asrama ' then abang aku kata ' tayah ah weh. nanti tak pasal2 kau kena ' aku cakap balek ' aku call guna public doe. mana dia tahuu ' abang aku kata ' aah kan. nanti kau kata kat dia BABI aw ' HAHAHA. then aku pun tulis number awek dia dalam buku.


tapi guys. aku taktahu kenapa aku takbalek asrama. aku pergi dekat satu rumah kampung ni. and dekat situ aku jumpa FIFI sial tu. FIFI tu pelakon yang belakon dalam cite Dakwah Muharam. tak silap aku laa. haa ntah macam mana ntah pelakon leh sesat dalam mimpi aku.


lepas tuu memang kerja aku nak bunuh si FIFI tu. aku buat banyak mende kot. and ada satu time tu, aku melawan cakap dia. then dia amek rotan, rotan tangan aku. whatthe betul laa. aku apa lagi. kejar dia. aku patah kan rotan dia. aku pukul2 dia. tapi aku tetap kalah. takpe sokayy.


then yang ni paling best, aku cakap dengan abang ' wehh aku nak belasah FIFI uw aww ' then aku pegi dapur tanya mama. ' mama mana FIFI ? ' mama kata dia dalam toilet. aku dekat luar toilet tu, aku dah pegang penyapu. lepas je FIFI tu keluar toilet, aku apa lagi. ketuk dia dengan penyapu sampai dia terbaring. and dekat sebelah aku ada meja makan. atas meja makan ada lauk. aku amek lauk tuu genggam then aku tonyoh baling dekat muka dia. memang best ahh ! aku rasa puas dapat belasah dia. sebab dia dah belasah abang aku doeee !! 


then tetibe mama kejut aku bangun. aahhhh kacauu line T_T


baru aku sedar, sebenci mana pun aku kat abang aku. aku sayang dia gila-gila. tengok lahh. aku sanggup belasah si FIFI uw sebab dia dah belasah abang aku ! 


abang, aku sayang kau doe :'(

No comments: