Saturday 3 December 2011

Homesick


assalamualaikum and haii :D


semalam tengok Ombak Rindu dengan dorang telah menyebabkan aku kembali solasoma. err means, selsema. HAHA.


sungguh perit hidung ini ye. T_T


semalam aku dengar lagu Ombak Rindu dalam bilik pun boleh menangis. HAHA, penyakit ganjil mana lah aku dapat ni. sampai bengkak mata aku tauuu =='


kepada sesiapa yang belum tengok cerita Ombak Rindu ni. pergilah tengok. pergii pergiii T__T HAHA, over gila. ok, korang wajib tengok cerita ni kalau korang peminat movie romantic and sedih. Memang tersangat-sangatlah WAJIB. aku rasa sedih dia lagi hebat dari Nur Kasih and Lagenda Budak Setan. sebab memang banyak gila scene dia yang bikin gua meleleh wuuuu :'( bukan takat air mata j, hingus sekali. HAHA :D 


memang tabik lah Aaron Aziz sebab dia dapat mengeluarkan air mata banyak kali. bukan sekali dua j, banyak kali tauuu. sebab ? sebab Izzah. iskkk T_T 


sebenarnya Izzah tu adalah seorang gadis kampung yang dihantar ke kelab malam oleh pakciknya yang sememangnya bangang tu untuk menjadi pelacur. Haris pula merupakan pelanggan pertamanya. walau bagaimana pun, ketika itu Izzah tidak sedar kan diri.


rasa nak tengok j lagi T_T 


#mata aku bengkak ye pagi nii 0.0


 *time ni aku memang taktahan T_T



 *menerima Izzah sebagai isterinya <3

 *yang ni memang banjir lah T_T

*first words ' shit la doe '

so guys, you must watch it oriteee !

No comments: