Sunday 20 November 2011

The past will always come back to haunt us

assalamualaikum and haii :D 


first of all mohon segala teguran dari teman sahabat atas segala tingkah laku yang diri ini lakukan :( sungguh saya tidak lekang melakukan silap dan salah. waswas dalam meletakkan muka di dalam fb ! takpatut mencagla rasanya kan ? ok tuka balek laa nanti. HAHA :D *iman turun naik


berbalik kepada tajuk, ermm rasanya korang mestilah faham kan ? ahaks! well aku sangat berbangga untuk menyatakan bahawa pengalaman merupakan guru paling terhebat kerana dapat mengajar manusia dalam erti kehidupan supaya lebih matang pada masa akan datang :D


any objection ? *cehh debat !


sungguh bila duduk keseorangan, termenung tu sudah pasti laa kan. 


jantung : eh nape kau fikir lagi ?
hati : salah ke ?
jantung : salah laa
hati : rindu ?
jantung : patut ke kau rindu ?
hati : salah ea ?
jantung : salah laa. kau ni mesti sayang dia lagi en ?
hati : yeke ? tak ahh
jantung : aku bestfriend kau la. kau tabole tipu. apa terlintas dekat kau kompem aku tau !
hati : ahh pape jelaa :P


- EGO -


perempuan menangis bukan kerana dia lemah. tetapi dia dah penat pendam. setuju ? BAGUSS :)


nak lupakan seseorang tu mengambil masa lama sangat ryte ? ntah besa nanti dah lupa ke belum ntah.


erm. dalam rak ni dah belambak dah novel. tadi mama kata " kalau dah abes baca semua, ain try laa buat novel. bole jadi novelis :) "


aku okee jee :D HAHA. kadangkadang novel yang aku baca tu sendiri buatkan aku teringat .


hati : weh jantung, kau perasan tak hero dalam novel ni sama macam dia :) ?
jantung : kau ni. haritu pun kau tanya aku soalan yang sama time kau baca novel siti rosmizah tu.
hati : alaa aku tanya pun salahh.
jantung : alaa hati. jangan la sedih. ye ye. aku perasan.
hati : kan kan ? :) 
jantung : dah dah lupakan.
hati : ;(


- HOPELESS -


begitulah manusia. mempunyai dua identiti dalam diri. Baik dan Jahat. ahaks! itu aku laa. korang cane ?


bila pergi jalanjalan pulak.


hati : aihh rindu laa jantung.
jantung : eh kau bole tak lupakan je ?
hati : ee benci la cakap dgn jantung ni. marah je tau!
hati : aku marah sebab aku sayang kau la jantung.
hati : pape je la.


- SWEET -


eh jap. hati and jantung ni sama jenis ke tak ? HAHA :D 


dah la. berjelar - jelar dah aku merepek ni. maaf maaf >.< !


byebye,


Fana Sam .


*kesimpulannya ? pahe pahe la sendiri yo !

No comments: