Saturday 19 October 2013

Epic


Bismillahirrahmanirrahim.

Berkurun abad gila lah tak update blog. haha cliche sangat nak suruh viewer tolong buang habuk dekat dinding blog. haha 

okay straight to the point. aku baru je habis final exam! Alhamdulillah and yehaaa rasa puas sangat. akhirnya kan habis sudah otakku memerah jawapan. erm tough tu, memang lah tough. tapi kira okaylah boleh jawab jugak lah kan. 

trial SMA pun dah sudah. ni nak tunggu SMA sebenar je. pehhh tak sanggup rasanya. tapi takpe, ganbatte kuddasai yo!

lepas ni dah naik form 5! gila tough lagi lah dengan SPM nya lagi. haha banyak sangat nak cerita tapi tak tahu nak cerita apa. erm.

Okay. First thing ofcourse lah cerita pasal environment baru di sekolah baru. Alhamdulillah everything is okay. Aku bertambah-tambah gemuk ye duduk disitu. Salah satu faktor sebab aku malas nak riadah petang-petang. Entahlah dorang semua macam tak ramai pun riadah, major semua pergi class study. Tu lah faktornya. Makan je kerja. Exercise pun malas. Too bad. Makan dekat situ tak sesedap DM samer. Aku rasa semua ex student yang pindah dari samer merasai perkara tersebut. Bagi aku makanan di DM samer is the best lah kan. 

Alhamdulillah aku ada membe class yang sangat sporting habis. Yang sangat funny dan happy go lucky. Open minded and so on. Yang perempuan sangat best. Yang lelaki not bad jugak. Semuanya okay. Di sana nama batch ialah DE-VIVER. Di samer, REVOLUSI. Both terbaik! Haha erm apa lagi eh.. rules dekat sana tak ketat macam rules dekat samer. Alhamdulillah sangat2. Okay lah duduk sana. Stress maybe sebab jauh and kerja asyik study je. Grr

Baru2 ni aku ada join jadi urus setia untuk national robotic yang held dekat dewan sekolah aku. Best lah jugak! Dapat lah tengok orang buat robot. Ceh aku tengok orang buat robot macam aku terer je buat robot. Apa lagi eh nak cerita. Haha see aku pun taktahu nak story apa lagi aiyoyoyo

Haritu ada exam penggal. Alhamdulillah okay lah result. Cuma addmath dengan physic je cam KO sikit. Haha takyah tanya k result. Lagi apa dia? Erm tak tahu nak story apa. Gambar pun cam takde banyak sangat nak share. Haha eh haritu ada sambutan hari raya! Sumpah best. Dekat padang tunggu sampai ambang merdeka then mercun pun berbunyi!! Depan mata k rugi tak bawak camera. 

Tak tahu nak story apa lagi. Tapi aku seronok di sana!

Oh ada membe sorang terer gila addmath physic and so on. Nama dia Anwaruddin Sahlan. Hahaha kbai


No comments: