Tuesday 27 November 2012

Sana indah sini indah.


apa motif gambar ni snanye ? -.-

assalamualaikum and kaifa halukum? *ecewah

semalam keluar dengan dua orang ni pergi survey harga tusyen. sebab sebab tusyen tu hantar text bagitahu fee tusyen drop rm199 ke rm150 + bear + perfume. gila ah kan so kami bertiga pun pergilah tengok dulu class semua. then tiba-tiba orang tu kata message tu salah. and the real price RM229. hello rm229 sungguh lah murah kalau saya orang KAYA. tapi masalahnya saya sederhana-sederhana sajaaa T.T then tambah rm99 kalau nak legoland. alaa takkesahlah kan semua tu!

then kami pun pergilahhh selayang mall. then then mereka lapar. saya sebenarnya lapar jugak. tapi tak lapar sangat sebab saya tahu saya on diet. so i've to control myself. so then pergi ayam penyet. saya minum TEH AIS je tau, mereka berdua nasi goreng ayam penyet semua ada. pehhhh gugat -,,-

then then motif sebenar pergi selayang mall sebab kawan saya nak cari stongann :'')) teman lah dia dan akhirnya jumpa stongan di kedai MR DIY. sangat fleksible kedai ni. segala jenis ada. bagus betul..

saya saya sebenarnya terharu dan sangat bersyukur tengok penghijrahan awak :') Alhamdulillah ini mungkin tempias kempen tutup aurat tu. tapi apa-apa pun Allah yang hadirkan hidayah tu untuk kita semua :) takpe kita sama-sama berubah ke arah yang lebih baik okay awak. saya suka sangat tengok penghijrahan awak :') walaupun baru berstokin dan melabuhkan tudung, itu cukup membanggakan saya :') sebenarnya sebelum ni saya takut nak cakap dan tegur awak pasal benda ni tapi akhirnya awak berjaya ubah diri awak sendiri :) im proud of you my dear! awak dan saya pimpin tangan sama-sama hijrah untuk jannahNya k ^^ ;)

*masih punya waktu untuk kita ubah segalanya, sahabat :'')

No comments: