Friday, 23 November 2012

Diet tapi makan.


assalamualaikum and hai.

disebabkan cuti ni terlalu bosan, so apa salahnya saya penuhi dengan aktiviti memasakkan ? so apa lagi. memang tak bertambah lah kannnnn berat aii. fuhhh -.- thriller betul.

first masak spaghetti. haha memang seronok. spaghetti dah selalu, tak rasa thriller sangat. waktu masak spaghetti tuu, memang seronok sebab dapat mix apa-apa jee. contoh kicap ke, ish apa-apa jelah kan. janji sedap :) 

then try buat caramel. aktiviti memasak ni ditaja sepenuhnya oleh Encik Mama. Beliau lah yang mengeluarkan dana dan memberi sokongan padu haiyak haiyakk kepada saya untuk terus belajar memasak. then beliau dan encik abang saya pun dan tak lupa encik babah selalu memuji masakan saya. ahaksssss.

then buat thriller lagi, yeh TIRAMISU ftw! tengok internet je tau. hebak hebak. then beli bahan dia dekat kedai HOI semua. then buat. first time buat, menjadi. alhamdulillah. sedap plak tu. masuk bakul angkat sendiri ni. haha

then last sekali, baru je tadi. buat pizza. homemade tauuu. haaa macam-macam aku letak. cheese sampai melimpah ruah. shredded pizza cheese tauuu. haaaa sedap betol. 

dalam perancangan nak buat cupcake! yehh.

btw, ada class cupcake. rm60. dekat HOI Selayang Baru. okayy ayuhhh pergiii ^^

byeee.

esok jogging. wakakakaka.





No comments: