Thursday 12 January 2012

Aku stressed

assalamualaikum and haii.


hmm. sangat-sangat stressed. macam-macam lahhh jadi. rules dah ketat. hmm. tension.


dah laa folio KHB aku hilangggggggggggggggggggggg. yaAllah, memang menangis lahh. nasib PK. takde jahit-jahit. kena tulis and lukis je. siapa entahh yang ambik folio aku tuu. ustaz edy kata ' Adalah peminat awak tuu ' cehhh peminat apa. mendajal aku lah tuu. :'( isnin ni kena submit. taksiap, rotan. NORMAL.


takpe. aku percaya ada hikmah. mana tahu ini merupakan ujian untuk aku sebelum aku menggenggam slip PMR 2012 9A :) how should we know right ? inshaallah amiiinnn.


erm sepanjang aku stay hostel di samer, aku memang always ada problem transport. sometimes ayah aku busy. and takboleh hantar and so on. tu aku selalu balik pagi. and aku selalu tumpang aisyah balik. tadi pun aku balik naik cab kott. so mama pun taksanggup nak hadapi masalah ni lagi. so mama kata if nak pindah next year, pindah sini je. hikhik


ramai yang nak pindah. antaranya Hanis Md Isa. dia memang taknak ambik SMA. hahaha :D aku nakk. nak amekk. tapiii. aku nak science stream. macam mana nii ? kalau nak amek sc, amek dekat luar.


tadi aku cerita dekat mama dalam cab pasal budak-budak pindah. ada sorang akak ni pindah dekat sekolah mama dulu. SM Dato' Harun. and mama tanya, nak sekolah sana ? aku cakap lahh. ermm asrama kan? and mama cakap, takyah lahh jauhh.


then mama kata dekat DE pun ain boleh bertudung labuh, tangan bercekak semua. haa. mama tak kisah dah sekarang aku nak pindah or takk. haaa inshaallah aku akan kekal bertudung labuh. aku taknak tinggalkan apa yang aku dah dapat dekat samer. huuu.


ehh cakap beriya-iya macam serious jee aku nak pindah nii. ermm sure ke ? takpe-takpe. solat sunat istikharah dulu :) 


kalau aku nak pindah SAMBEST. rasa macam takut j. sebab sambest budak pandai-pandaii. plus, jauh pulak tuu. lagi lah masalah transport. rawang ni pun cukup jauh dahh. haha tapelah. taknak fikir lagi..


PMR. 9A :) aminnn.

No comments: