Saturday 26 November 2011

Sabar jela =='


*ops gambar ni mmg tade kaitan =='
assalamualaikum and haii :D


haduii. hari ni bangun dah lah lambatt sebab online semalam sampai tak ingat tidoo. HAHA :D mama pulak hari ni keluar rumah awal, sebab ada marhaban. then time atas katil tu mama dah pesan dah sidai kain. dalam mamai-mamai aku pun angguk jela.


aku bangun dalam pukul 9 lebih macam tu. terus basuh muka tengok tv. sambung baring dekat sofa. tengok cite Si Puteh tv3. sampai lahh pukul 12 tengahari.


then aku pergi masuk bilik nak amek towel, aku tengok phone ade msg.


From : Mama


Sidai kain dalam spin.


WHATTHEHECKKKYOUU ! aku lupa nak sidai kainn ! ahhhh ! time tu dah pukul 12.05 tengahari dahh. terus sarung tudung, keluar rumah sidai kain. dengan takmandi nyee, gelabah gilaa =='


sekali hujannnnn ==' perhhh memang tak la.


masuk rumah, mandi lepas tu baru sambung sidai. lepas abes mandi tu, tengok renyai-renyai lagi. lepas dah clear sikit, aku pun sambung sidai baju.


taklama lepas tu, HUJANN BALEKKK =='


ya Allah, sabar jelaa mak.

1 comment:

Nur Aishatul said...

haha..ae0n..tu la..lupe na sidai kaen.tgk citer si puteh..khusyuk sgt;)